Stolt

Det börjar verkligen gå framåt, dethär med träningen :D Jag är riktigt nöjd. Man känner skillnad och man ser skillnad. Resultaten blir bättre och bättre. Får man vara stolt så är jag det. Har inte nått målet, det kan man inte säga, men jag är på god väg. Att se hur kurvan går uppåt peppar en till att fortsätta och det är roligt. Det börjar kännas som att jag kanske kommer klara det, jag vill verkligen klara mönstringen. Fixar jag det kanske jag kan få en framtid som jag hoppas på. Men men... ska inte ta ut någonting i förtid. Är bara att fortsätta träna och följa träningsdagboken. Det är inte fel det heller. Tror inte ens att folk vet att jag springer 5 km två gånger i veckan och att jag på det även styrketränar två gånger i veckan. Hur många gör det? Jag är iaf glad över det jag gör! :D

Hej så länge.


Kommentarer
Bäzz

Fin blogg!

2008-08-20 @ 13:47:01
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Amanda

Självklart ska du vara stolt! Jag är stolt över min träning som bara går bättre och bättre nu, vilket gör att jag vill träna hela tiden. Hoppas du klarar mönstringen :)

2008-08-20 @ 13:49:26
URL: http://iomia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0