Att dra upp tempot igen

Jaha.. har haft några ganska tråkiga hemma-dagar nu, men imorgon ska jag leka med Malin och på kvällen ska vi ut med Stephanie äta middag på stan :D På tisdag ska jag träffa P-Sara och på tisdagkväll kommer älsklingen och hämtar mig efter jobbet så ska jag vara med honom resten av veckan <3 Hur underbart låter inte det?! Ska bli skönt att träffa lite folk igen, har ju bara varit hemma som sagt, mått halvtaskigt och tittat på OS. Inte det roligaste. Dessutom har jag sovit "fel". Varit uppe till 3 och vaknat runt halv 1 :S Det är inte okej och det är inte jag. Så imorgon blir det upp "tidigt" (runt halv 10-10 hade jag tänkt mig) och innan Malin kommer ska jag ta en joggingrunda i mina nya joggingskor ^^ Jag har inte varit ut med dem och ändå älskar jag dem redan. Att prova ut riktiga skor på löplabbet är det bästa man kan göra. Servicen är bara så sjukt bra! Nu ska jag ligga i med allt tills skolstarten, utnyttja och verkligen njuta av de sista dagarna i frihet :D Hoppas på en rolig skolstart men iaf. Sommaren är alltid bäst! Okej, ska se till att det inte blir för sent ikväll då. Kanske kan göra mig iordning för natten och sedan titta på lite "Gilmore Girls" tills jag somnar :) God natt!

Hej så länge


Kommentarer
fika älskaren sara

det va massa kul du kompis(:

säger bara john chris och chokladkoppen in my heart!!



thahaa :D











2008-08-15 @ 12:38:30
Bloggägaren

Eller hur :D Det var himla nice. Pimptomte på dig ^^ Fika snart igen!

2008-08-15 @ 17:21:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0