Juldagen... jaha?

Är ju inte klokt. Somnade helt okej tid igår, vaknade halv 12 och blev trött vid 20. Inte okej. Känns inte som jag har sovit alls sen i somras. Har ärligt varit en väldigt chill dag. Klinkade på min guitar hero på "morgonen" för det första.  Vilken drog!  Ville inte sluta spela och kan nästan säga att jag blivit duktig. Ska tvinga alla dem som kommer hit att spela och sedan äga dem! Sorry. Sen åkta jag med folket till moster. Lite långtradigt, men god mat och gott att dricka när mamma tittade bort. Mosters man är ju bra härlig! Ska glo på film nu. En töntig klassiker, men mysigt såhär på Juldags kvällen.

Hej så länge

(P.S. Har kalasfint hår nu! D.S.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0